FANDOM

KALEVALA is a guild on the Rushu server. The guild is dedicated to Finnish Amakna immigrants.

PääsyvaatimuksetEdit

Jotta voisit liittyä KALEVALAan sinun tulee olla Suomen kansalainen. KALEVALAn kiltachatissa keskustellaan vain suomeksi. Heinäkuun 1. päivästä lähtien KALEVALA on tarkoitettu vain yli 18-vuotiaille maksaville pelaajille eli p2p-pelaajille.

9.3.2009: Rekrytoimme ketä halutaan^^.

19.6.2010 : Kävin, muutin ja poistuin^^. SpittyFIN

Killan HistoriaEdit

KALEVALA perustettiin toukokuun 7.päivänä 2006. Perustajina oli kaksi veljestä jotka halusivat että suomalaiset pelaajat voisivat liittyä yhteiseen kiltaan. KALEVALAn tarkoituksena on pitää hauskaa Dofuksen parissa. KALEVALA tarjoaa suomenkielisen informaatiokanavan suomalaisille pelaajille. Niin, unohtamatta tietenkään mahdollisuutta lähteä teurastamaan Amaknan hirviöitä suuremmallakin sakilla.

RequirementsEdit

To enter KALEVALA you have to be Finnish. In KALEVALA guild chat, only finnish language is allowed. Starting from 1st of July, we are over 18 years old, p2p (pay to play) only guild.

Guild HistoryEdit

KALEVALA was founded in May 7th 2006. It was two IRL brothers who wanted to gather Finnish players to the same guild. In KALEVALA the main objective is to have fun playing this great game of Dofus. Our purpose is to offer a channel of information and friendship to all Finnish players. And of course to gather them together for massive monster hunts.