Fandom

Guildopedia, The Guilds of Dofus Wiki

French Touch

1,706pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

French Touch est une guilde francophone. Créée par Maxikill, eni lvl 10X, fin 2006, elle est aujourd'hui dirigée par Maymo, iop lvl 12X, l'un des plus anciens membres de la guilde. Pour toute question, n'hésitez pas à contacter Maymo, Maxikill, Eylania ou n'importe quel autre membre de la French Touch, qui vous aiguillera vers les responsables. Le site de la guilde est également là pour répondre à toutes vos questions :)

French Touch is a french speaking guild. Created during winter 2006 by Maxikill, eni lvl10X, the guild is now lead by Maymo, iop lvl12X, one of the guild elders. If you have questions about the guild, feel free to contact Maymo, Maxikill, Eylania, or any French Touch member you'll see, who will direct you to a leader. Don't hesitate to take a look at the guild site too :)

Règles / Rules Edit

La charte de French Touch peut-être consultée sur le site officiel de la guilde [1]

French Touch rules can be read on the official guild site [2]

Recrutement / Requirements Edit

Nous recrutons actuellement à partir du niveau 40.

Pour toute question, contacter Maymo, Maxikill, Eylania ou tout autre membre de la guilde qui vous dirigera vers les responsables. N'hésitez pas également à poster un message sur le site de la guilde.

French Touch recruits level 40+ players. You have to speak a fluent french to enter the guild.

For any questions, contact Maymo, Maxikill, Eylania or any member you'll see, or visit the official website

XP Edit

Le pourcentage d'expérience donnée est fixé à 5% pour tous les membres. Des aménagements exceptionnels pourront être faits.

XP percentage given in guild is 5%. Temporary changes can be made, depends the situation.

Percepteurs / Perceptors Edit

Les droits concernant les percepteurs sont donnés à tous les membres ayant atteint le grade de protecteur.

Perceptors rights are given to members who reached protector rank.

Ad blocker interference detected!